En viss bh + ett visst linne = katastrof

Bhn jag tog på mig idag är bekväm och rätt snygg. Linnet är det inget fel på heller. Problemet är att tillsammans blir dessa två katastrof. En lapp som inte gör en fluga förnär i mitt lila linne fångas upp ad just den här bhn och förvandlas till en stickig rygggnidare som gör livet besvärligt! Synd att jag glömmer bort varje gång lilken linne/bh som gör detta. Kaosmorgon idag, som hemma hos föräldrarna och förstod inte vad det var för oväsen när min klocka ringde. Typiskt. Ibland försöker jag vara sådär söt och snygg som andra flickor som kliver upp en timme tidigare för att fixa sig, men det går bara inte. Jag är ständigt rödflamming och äter för mycket tårta. Dessutom har jag fel fingersättning på tanjenterna när jag skriver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0