Hennafärg!?

En gång i tiden färgade jag håret med henna, det är länge sen.
Jag minns att det blev bra, men det var apotekets henna som inte längre finns att köpa.
Tänkte prova med Lawsonia, ett märke som säljs på Naturapoteket. Spännande!
Har inte gjoprt nånting med håret på länge efter som jag färgat sönder det förut. Nu är jag helt naturell
i skalpen (jag passar mig för indianerna).

Min pappa har lovat mig en bärbar dator efter att jag har hjälpt honom med diverse saker. Jag hoppas hoppas att det blir snart :D Tänkte satsa på en äppeldator eftersom jag har hört av många att de ska vara bättre på en  massa saker.
Om nån läser det här så tipsa gärna! Bara jag kan spela wow på den är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0