Rädda mänskligheten!

Mänskligheten är ständigt hotad av det farligaste som finns. Idioti!
Påven, en ledare för otroligt många människor borde veta bättre än att uttala sig på det här sättet. Jag tycker att aldeles för många kristna har glömt vad deras religion handlar om. Att vara en god medmänniska. Att man ska vara shysst och dela med sig av det man har. Speciellt under julhelgen, är det inte sensmoralen i varenda julfilm man sett?
Jag tycker iallafall bättre om att ge presenter än att få presenter (även om jag älskar att få presenter förstås)
Nu är det läggdax och jag myser i sängen med en gigantisk chokladask jag fått av min pappa.

God jul och gonatt.





Aftonbladets artikel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0