Det händer på friskis

Idag har jag varit och tränat. Lite iallafall...
Tänkte gå dit i morgon med så det är ju ingen idé att slita ut sig, eller hur?
När jag står där i omklädningsrummet och ska ta på mig kläderna försöker jag sätta i ett trosskydd innan jag tar på mig trosorna. Står en stund och smusslar med detta i skåpet och försöker ta på mig trosorna fort (har ingen aning varför det skulle vara konstigt men av någon anledning känndes det väldigt skämmit att pyssla med trosskydd). Resultatet blev att skyddet klistrades fast på mitt lår istället för att stanna i trosorna... GG!
(GG är förkortning för "good game" men används av wowspelare när det går dåligt. ironi)

Sen när jag var klar snubblade nån person på ett par skor brevid mig och säger "oj förlåt jag snubblade på dina skor".
Haha egentligen borde hon ha sagt, "håll reda på dina jävla grejjer så man kan gå här" eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0