godmorgon


Vaknade med solsken genom fönstret, känndes bra.
I badrummet fick jag syn på min spegelbild, jag hade torkat blod i ansiktet. Efter att jag tvättat bort det var näsblodet ett faktum. Paniken spred sig i kroppen, jag är döende. Med näsdukar i högsta hugg lyckas jag till slut stoppa blodet.
"vad täppt jag är" Jag snyter mig i den sista näsduken. (ni som har haft näsblod lite oftare än jag vet att jag inte borde ha gjort det) självklart fortsätter blodet att rinna. Nu sitter jag här med en papperstuss i ena näsborren och hoppas få att min förkylning ska gå över snart. När jag vägde mig insåg jag att jag har gått upp tre kilo sen jag vägde mig sist.
Jag tränar ju? Ska inte det visa resultat? Nu kan jag ju inte ens träna efter som jag är förkyld... Wääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0