HAHAA!

JAG SKA UTMANA ER ALLA OCH GE ER SMÄLL PÅ....
Fast jag har inga bloggkompisar att utmana förstås.
Tyvärr men jag måste jobba och lådsas om att jag är upptagen. Snart, jag ska bara skriva klart min ansökan, bada, springa till kontoret, kanske gå på intervev, bråka med socialtjänsten, ringa min mamma och peka finger åt trebutiken.

Sen i går förmiddag har min mobil visat "Endast Nödsamtal". Först trodde jag självklart att det berodde på de våldsamma smällar den fått när jag tappat den i golvet. MEN sen visar det sig att andra med tre har samma problem.
Nu är jag lika isolerad som en stackars malaj på en öde ö. Det är ju helt sjukt att jag betalar för att bli isolerad.
De borde ha spö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0