Titta vad jag fick :)

Finastekillen och jag var på stan igår för vi skulle byta klockan jag fick på allahjärtansdag. Armbandet var för litet.
Expediten hade sagt att den skulle passa "om man inte var fet" säljteknik wohoo :D
Men jag hittade ingen klocka som var fin. Så vi tog pengarna tillbaka och gick till ur och penn.
Vi var där i säkert en havltimme och valde, men till slut hittade vi en som jag tyckte om.
den fanns med både vit och svart urtavla och jag hade svårt att bestämma mig men vi köpte en svart så kunde jag byta den om jag skulle ändra mig. Jag tror att jag har ändrat mig så jag ska byta till den vita urtavlan idag :p
Min kille är världens finaste kille <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0