Sanningen i text och bild.

För några dagar sen hade jag och Finastekillen en lång diskution om en flygdrake i world of warcraft. Man kan köpa den från ett gäng snubbar som man kan bli vän med, i spelet alltså(tyvärr, vem vill inte ha en riktig flygdrake man kan rida på?). När man är deras bästa vän kan man få köpa den för 1700 guldpengar, vilket är grymt överpris efter som man är tvungen att göra uppdrag varje dag för att bli deras vän... Hur som helt så är den här draken orange, men Finastekillen tycker att den är röd. Blizzard som har gjort spelet tycker tydligen också att den är röd efter som den heter "red drake" eller något liknande. Finastekillen visar och triumferar.

Finastekillen: Ha! Kolla jag sa ju det *pekar på skärmen*
Tova: Ja det står det ja. *tar en random penna från skrivbordet och skriver*

Tova igen: Bara för att det står så måste det inte vara sanningen!
Finastekillen: Du vet att det där är en permanent marker va?


Appropå min mage så har jag haft extremt mycket magknip de senaste dagarna och bara legat i sängen. Det är därför jag varit så inaktiv.  Men på fredag tänker jag vara bra för då ska jag jobba extra på ett dagis. Ska bli jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0