Subway

Idag blir det en rostbiffmacka till lunch. Gott :D
Men man kan ju fundera över varför subway envisas med att svepa in allt med två lager papper?
Hungrig som en tiger försöker jag vika undan pappret så jag kan ha kvar mackan det så jag slipper drälla så mycket grönsaker. Fail....Hela fyllningen ramlar istället ut. =/ istället borde de satsa på att göra brödet lite lite större så skulle det räcka med ett papper. Spar på skogen subway!

Sen kan man ju fundera över deras meny med liten chipspåse eller kaka. Varför ska man äta snask tillsammans med maten?? Att ens ha ett sånnt menyalternativ är en riktigt skum affärsidé.



Nu är min macka slut och jag är fortfarande hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0