Uppcon!

I helgen har jag varit helt upptagen med Uppcon. Finastekillen, hans syster och jag gjorde tillsammans musikens hus osäkert under denna tillställning. Jag har aldrig varit där inne förut så det var lite spännande. Temperaturen var säkert 300 grader (AC var väl för dyrt antar jag)

Vi visade banden!  Arrangören som skulle nypa ihop mitt band pratade med sin kollega samtidigt och tittade inte på det han höll på med, nära att klippa av mig armen. Tova blev arg, han sa förlåt.


Vi tittade på utsiktenl.


Det var Lolitamodevisning.


Det var cosplay! Här har vi en vinnare.


Jag köpte en plychfigur.

Nästa år kanske jag gör en kostym och ställer upp i cosplaytävlingen, vore skoj ^^
Eller så syr jag något snyggt som man kan sälja där. Vem vet man kanske blir rik på kuppen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0