En mandarin...

Har man pratat med bidragsenheten vill man helst ha en sup!
Tyvärr är jag fast med en mandarin =/

T -Okej, men ska jag ringa dig eller du mig?
Soc -Du ska ta papprena och lämna in dem.
T -Ja, men efter det? Ska jag höra av mig eller någon annan?
Soc-Du ska ta papprena och lämna in dem...
T-Jag förstod det, så ni bara betalar in efter det?
Soc -Nej, det gör vi såklart inte...
T -Men.... Vad händer sen?
Soc -Du ska samla ihop alla papper och lämna in dem i receptionen (låter irriterad)
T -Vad händer när du har fått papprena då???
Soc -Då ringer jag dig.
T -Bra, tack, det var det jag ville veta.



T = Tiggaren från hejkomochhjälpmig
Soc = Gillar sina papper...


Kommentarer
Postat av: mamma

intressant vinkling. Om soc inte hade sina papper skulle det bli t kontra t och hur skulle det bli då!!!!

Inga stålar. Som tur är så innehåller ju stålar bara ett t.

2009-11-11 @ 00:27:06
Postat av: fisfia

Känner igen det dära med soc, de är inte ett dugg bättre i denna kommun. Har läst din blogg nu och måste bara få säga Sjukt Snygga dress du har gjort.

Kan hålla med om inlägget om vilka bloggar som är poppis och utseendet o.s.v.



Hoppas du har det bra

2010-03-17 @ 01:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0